RYHMÄLIIKUNTA  

Tule mukaan nauttimaan liikunnan ilosta ryhmätunneillemme. Erityyppisillä tunneilla mennään iloisella ja positiivisella asenteella musiikin rytmiin.

Venytellen vetreäks, maanatai klo 13 

Venyttelyliikkeillä parannetaan lyhyitä kireitä ja jännittyneitä lihaksia sekä liikkuvuutta. Tehdään myös tasapainoharjoituksia.

Kahvakuulatreeni 50 min, maanantai klo 18.00 ulkona 

Kahvakuulatreeni tarjoaa koko kehon liikettä jossa kehittyvät lihas- että kestävyyskunto ja liikkuvuus sekä kehittää koordinaatiota ja motoriikkaa. Kahvakuulia löytyy salilta.

Mobility circuit 45 min,  maanantai 19.00   Kuntotsempin ryhmätila

M-circuit on liikkuvuusharjoittelu, jossa hiki virtaa ja kuormitat kehosi lihaksistoa monipuolisesti. Hallittua tekemistä, lihaskestävyyttä ja liikkuvuutta.

Sopii kaikenikäisille.( Exercisemaster,m-cirkuit ohjaajalisenssi)

Lavis -lavatanssijumppa 45 min, tiistai  klo 17.30 kuntosalin ryhmätila 

Lavis on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, valssi, tango. Huomaa ettei tämä ole kuitenkaan tanssitunti.

LIIT 40 min, tiistai klo 18.20  KuntoTsempin ryhmätila

LIIT  eli low intensity interval training, matalasykkeistä treeniä keskittyen tekniikkaan ja kehonhallintaan. Sopii hyvin aloittelijoille,painonhallintaan.

Kehonhuolto 45 min tiistai klo 19.00 KuntoTsempin ryhmätila

Keskitytään kehonhallintaan venytellen ja lopuksi rentoutumisharjoitus.

Mobility circuit 45 keskiviikko klo 17.00, KuntoTsempin ryhmätila

Reisi-Vatsa-Pakara-jumppa 60 min, keskiviikko klo 17.45 KuntoTsempin ryhmätila

Muokataan lihaskuntopainotteisesti reisi,-pakara - ja vatsalihaksia. Alkuun lämmittely, lihaskunto-osio ja loppuun pienet venyttelyt.


HENKILÖKOHTAINEN OHJAUS

Joskus liikunnan harrastaminen on varsin vaikeaa saada alkuun. Saliharjoittelussa ei ole päämäärää eikä tekniikkaa. Silloin  tulemme apuun. Teemme henkilökohtaisen salisuunnitelman ja ohjaamme oikean tekniikan.

Painonhallinnassa voimme auttaa alkuun, ja tsempata matkan varrella kohti kevyempää oloa. Laadimme  liikuntasuunnitelman sekä ohjaamme ruokavalioon liittyvissä asioissa. Mitään ihmekonsteja emme käytä.

Sinua palvelee
Aikuisliikunta - ja kahvakuulaohjaaja Helena Lensu-Saukkonen

Kuntoa Siulle!